قدیمی ترین کارتن پستی متعلق به دوره زندیه!

خرید کارتن پستی جدید به صورت عمده توصیه می شود از بسته بندی های خاص بدون تصاویر و آرم های غیرضروری استفاده کنید که با توجه به داده های مخاطب و فرستنده تداخل داشته باشد.

برای چنین مواردی، دفاتر پست امکان فروش مواد بسته بندی را برای انواع محموله ها فراهم می کنند.

امروز می توانید جعبه های پستی را با طراحی جدید خریداری کنید که مدتی پیش توسط پست روسیه توسعه و ارائه شده است. در مقایسه با جعبه های مقوایی معمولی، مزایای غیر قابل انکاری دارند.

بسته به سرعت پردازش می شود، بدون ادعای مواد بسته بندی از طرف کارکنان پست.

در ساخت، تولید کنندگان از مقوا با بالاترین کیفیت استفاده کردند: راه راه چند لایه. دیوارهای جعبه ها متراکم تر هستند، آنها از چندین لایه چسب تشکیل شده اند، بنابراین آنها کاملاً بارها را تحمل می کنند و شکل خود را در طول حمل و نقل حفظ می کنند.

ابعاد همیشه استاندارد هستند و فقط 3± میلی متر انحراف از هنجار دارند.

کارتن پستی

ظاهر و طراحی جعبه های نمونه جدید
صندوق پستی قهوه‌ای با سربرگ صندوق‌ها هویت سازمانی دارند و نمی‌توان آن‌ها را با سایر ظروف بسته‌بندی اشتباه گرفت.

در سرتاسر محوطه، در سمت جلو، تصویری از سیلوئت‌های شهرها و روستاها به رنگ آبی دیده می‌شود که نمادی از این واقعیت است که اقلام به هر گوشه از کشورمان، حتی دورافتاده‌ترین نقطه تحویل داده می‌شود. در بالا مکانی برای اطلاعات در مورد فرستنده و نقطه تحویل نهایی وجود دارد.

جعبه ها به صورت باز شده مانند ورق های مقوا فروخته می شوند که برای خرید عمده و حمل و نقل آنها بسیار راحت است. طراحی محصول جدیدی ایجاد شده است که برای مونتاژ راحت تر است.

در عین حال، به دلیل ویژگی های ترتیب مفاصل و کلاچ ها، استحکام و پایداری حفظ می شود. جعبه به راحتی در چند دقیقه جمع می شود، به هیچ وجه نیازی به چسباندن اضافی با چسب یا منگنه ندارد.

دست نخورده باقی می ماند و حتی پس از سقوط از ارتفاع خرد نمی شود.

محدوده اندازه جعبه ها
می توانید جعبه های پستی نمونه جدید را دقیقاً با حجم مورد نیاز انتخاب و خریداری کنید. برای بسته بندی باکیفیت و ایمنی کالا، کانتینر به گونه ای انتخاب می شود که سرمایه گذاری در آن محکم باشد. فضای خالی باید با پرکننده مخصوص یا سایر مواد بسته بندی پر شود.

در این صورت برای وزن و حجم اضافی باید هزینه اضافی پرداخت کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.