از چسب آکواریوم فیدر برای درزگیر کاشی و سرامیک استفاده می شود!

آیا می توانید از چسب آکواریوم فیدر در تانک ماهی استفاده کنید؟

افشا: ممکن است هنگام خرید از طریق پیوندهای وابسته من، کمیسیون دریافت کنم. من به عنوان یک همکار آمازون از خریدهای واجد شرایط درآمد کسب می کنم.

صفحه اصلی » نکات و ترفندها » آیا می توانید از چسب فوق العاده در تانک ماهی استفاده کنید؟

چسب فوق العاده یک چسب محبوب با زمان گیرش کوتاه و لیستی از کاربردهای ممکن است. ممکن است قبلاً چندین بار از آن استفاده کرده باشید. هر زمان که چیزی به طور غیر منتظره شکسته شود، چسب فوق العاده دوست شماست!

اما آکواریوم چطور؟ آیا این چسب معجزه آسا برای آبزیان بی خطر است؟ آیا زیر آب کار می کند؟ و اگر بله، برای چه چیزی می توانید از آن استفاده کنید؟

پاسخ این سوالات و بیشتر را در این مقاله بیابید! به خواندن ادامه دهید تا همه چیز را در مورد آکواریوم DIY با چسب فوق العاده یاد بگیرید.

آیا Super Glue برای آکواریوم بی خطر است؟

اگر قبلاً برچسب های هشدار دهنده چسب فوق العاده را خوانده اید، ممکن است متوجه برخی از عوارض جانبی نگران کننده شده باشید.

چسب

هنگام پخت، چسب بخارهای سمی با حداقل میزان سمی را منتشر می کند و چشم ها و غشاهای مخاطی را تحریک می کند. خیلی بد به نظر می رسد، درست است؟

با این حال، خبر خوب این است که چسب فوق العاده برای آکواریوم ها کاملا بی خطر است.

سوپر چسب از پلیمرهای مصنوعی، در درجه اول اتیل سیانوآکریلات ساخته شده است. به دلیل خواص شیمیایی، چسب فوق العاده در هنگام قرار گرفتن در معرض رطوبت تقریباً بلافاصله خشک می شود.

استفاده از چسب فوق العاده در شرایط رطوبت بالا، مانند آکواریوم، زمان پخت را تسریع می کند. چسب های مبتنی بر سیانواکریلات برای ماهی ها، گیاهان یا سنگ های زنده سمی نیستند.

علاوه بر این، اگر هنوز نگران هستید، باید بدانید که چسب فوق العاده پس از خشک شدن کامل، 100٪ بی اثر است. پس از متبلور شدن کامل چسب، هیچ بخاری از خود خارج نمی کند و چیزی را در آب نمی ریزد.

برای ایمنی بیشتر، به یاد داشته باشید که 24 ساعت طول می کشد تا چسب به طور کامل خشک شود.

اگر نمی‌خواهید هیچ شانسی را بپذیرید، می‌توانید ماهی خود را به مخزن دیگری منتقل کنید و در عین حال اجازه دهید چسب جادویی خود را انجام دهد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.