آمار پوشش سارافون دخترانه در کشور

از نقطه نظر پرسشنامه، تمامی گویه‌های انتخاب شده برای این پژوهش بر اساس ایدئولوژی و فرضیه‌های قابل اجرا پژوهش‌های قبلی در همان زمینه با یک بازنگری جزئی نادر در صورت لزوم است.

به همین ترتیب، بیشترین اندازه گیری موارد مربوط به لباس و سارافون دخترانه معلم، چه مرد و چه زن، از مطالعات پژوهشی Fortenberry و همکاران استخراج شد.

علاوه بر این، تأثیر لباس برای اعتبار، یادگیری و درک از مطالعات تحقیقاتی جانسون و میلر، مارتینز اگر و پاورز، نادلر و نادلر، شرودت و انتخاب شد.

تین و مک کراسکی مسلماً، یکی دیگر از موارد نگرش مهم و تجسم یافته با اندازه گیری یادگیری در تحقیقات قبلی روی سباستین و بریستو شال و کلاه بچه گانه در نظر گرفته شده است.

کوون و جانسون هیلری و هریس و همکاران با این حال، توجه باست و همکاران به طور جداگانه مورد بررسی قرار گرفت و موارد کمی برای همان گنجانده شد.

مجدداً، موارد یادگیری از چندین مطالعه تحقیقاتی قبلی به ویژه لوکاوسکی و همکاران اقتباس شده است.

رولمن علاوه بر این سالاد کلم و انار و هویج، تعداد کمی از موارد دیگر بر اساس تحقیقات قبلی اسمیت و همکاران، تحقق و بازنگری شدند.

این نظرسنجی برای دانشجویان دانشگاه علوم و فناوری اطلاعات، دانشگاه پورت سیتی، دانشگاه فنی، موسسه مد و فناوری، دانشگاه دلتای شرقی، دانشگاه فناوری خلاق چیتاگونگ، دانشگاه علم و فناوری چیتاگونگ و دانشگاه جنوبی در چیتاگونگ به ویژه برای سنجش نگرش دانشجویان است.

از هر دو پاسخ دهندگان خواسته شد که هم در مورد لباس و ساعت چوبی معلمان و هم در مورد تصورات خود در مورد لباس افراد خارجی نظر دهند.

  • منابع:
    1. The Effect of Teachers’ Dress on Students’ Attitude and Students
  • تبلیغات: 
    1. با این روشها می توانید یک ساله میلیاردر شوید
    2. کشف کیک هایی از جنس طلا!
    3. سه کسب و کار که درآمد میلیاردی در ماه دارند
    4. عاقبت کودکی که در لوله پلی اتیلن زندگی می کرد چه شده است!

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.