آمار پوشش سارافون دخترانه در کشور

از نقطه نظر پرسشنامه، تمامی گویه‌های انتخاب شده برای این پژوهش بر اساس ایدئولوژی و فرضیه‌های قابل اجرا پژوهش‌های قبلی در همان زمینه با یک بازنگری جزئی نادر در صورت لزوم است.

به همین ترتیب، بیشترین اندازه گیری موارد مربوط به لباس و سارافون دخترانه معلم، چه مرد و چه زن، از مطالعات پژوهشی Fortenberry و همکاران استخراج شد.

علاوه بر این، تأثیر لباس برای اعتبار، یادگیری و درک از مطالعات تحقیقاتی جانسون و میلر، مارتینز اگر و پاورز، نادلر و نادلر، شرودت و انتخاب شد.

تین و مک کراسکی مسلماً، یکی دیگر از موارد نگرش مهم و تجسم یافته با اندازه گیری یادگیری در تحقیقات قبلی روی سباستین و بریستو شال و کلاه بچه گانه در نظر گرفته شده است.

کوون و جانسون هیلری و هریس و همکاران با این حال، توجه باست و همکاران به طور جداگانه مورد بررسی قرار گرفت و موارد کمی برای همان گنجانده شد.

مجدداً، موارد یادگیری از چندین مطالعه تحقیقاتی قبلی به ویژه لوکاوسکی و همکاران اقتباس شده است.

رولمن علاوه بر این سالاد کلم و انار و هویج، تعداد کمی از موارد دیگر بر اساس تحقیقات قبلی اسمیت و همکاران، تحقق و بازنگری شدند.

این نظرسنجی برای دانشجویان دانشگاه علوم و فناوری اطلاعات، دانشگاه پورت سیتی، دانشگاه فنی، موسسه مد و فناوری، دانشگاه دلتای شرقی، دانشگاه فناوری خلاق چیتاگونگ، دانشگاه علم و فناوری چیتاگونگ و دانشگاه جنوبی در چیتاگونگ به ویژه برای سنجش نگرش دانشجویان است.

از هر دو پاسخ دهندگان خواسته شد که هم در مورد لباس و ساعت چوبی معلمان و هم در مورد تصورات خود در مورد لباس افراد خارجی نظر دهند.

  • منابع:
    1. The Effect of Teachers’ Dress on Students’ Attitude and Students
  • تبلیغات: 
    1. با این روشها می توانید یک ساله میلیاردر شوید
    2. کشف کیک هایی از جنس طلا!
    3. سه کسب و کار که درآمد میلیاردی در ماه دارند
    4. عاقبت کودکی که در لوله پلی اتیلن زندگی می کرد چه شده است!