از نقطه نظر پرسشنامه، تمامی گویههای انتخاب شده برای این پژوهش بر اساس ایدئولوژی و فرضیههای قابل اجرا پژوهشهای قبلی در همان زمینه با یک بازنگری جزئی نادر در صورت لزوم است.
به همین ترتیب، بیشترین اندازه گیری موارد مربوط به لباس و سارافون دخترانه معلم، چه مرد و چه زن، از مطالعات پژوهشی Fortenberry و همکاران استخراج شد.
علاوه بر این، تأثیر لباس برای اعتبار، یادگیری و درک از مطالعات تحقیقاتی جانسون و میلر، مارتینز اگر و پاورز، نادلر و نادلر، شرودت و انتخاب شد.
تین و مک کراسکی مسلماً، یکی دیگر از موارد نگرش مهم و تجسم یافته با اندازه گیری یادگیری در تحقیقات قبلی روی سباستین و بریستو شال و کلاه بچه گانه در نظر گرفته شده است.
کوون و جانسون هیلری و هریس و همکاران با این حال، توجه باست و همکاران به طور جداگانه مورد بررسی قرار گرفت و موارد کمی برای همان گنجانده شد.
مجدداً، موارد یادگیری از چندین مطالعه تحقیقاتی قبلی به ویژه لوکاوسکی و همکاران اقتباس شده است.
رولمن علاوه بر این سالاد کلم و انار و هویج، تعداد کمی از موارد دیگر بر اساس تحقیقات قبلی اسمیت و همکاران، تحقق و بازنگری شدند.
این نظرسنجی برای دانشجویان دانشگاه علوم و فناوری اطلاعات، دانشگاه پورت سیتی، دانشگاه فنی، موسسه مد و فناوری، دانشگاه دلتای شرقی، دانشگاه فناوری خلاق چیتاگونگ، دانشگاه علم و فناوری چیتاگونگ و دانشگاه جنوبی در چیتاگونگ به ویژه برای سنجش نگرش دانشجویان است.
از هر دو پاسخ دهندگان خواسته شد که هم در مورد لباس و ساعت چوبی معلمان و هم در مورد تصورات خود در مورد لباس افراد خارجی نظر دهند.
- منابع:
- تبلیغات: