کارتریج پرینترهای hp 1020 مناسب برای کپی بالای 1 میلیون برگ!

جوهر چاپگر Brother، Canon، Epson و HP گران است.

کارتریج پرینترهای hp 1020 جایگزین تا 80 درصد ارزان تر هستند. این تست بهترین ها را برای چهار مجموعه معمولی نشان می دهد.

کارتریج جوهر: حتی بدون بطری هم می توانید صرفه جویی کنید
آزمایش فعلی چاپگر توسط Stiftung Warentest (2022) نشان می دهد که جوهر ارزان قیمت از بطری ها به دست می آید.

اما هرکسی که چاپگری با کارتریج جوهر دارد این مشکل را می داند: هر چقدر هم که چاپگر هنگام خرید آن ارزان به نظر برسد، اگر از جوهر اصلی استفاده کنید چاپ در دراز مدت گران می شود.

کارتریج های ارزان قیمت هم همیشه کار نمی کنند.

اما کارتریج های جایگزین ارزان قیمتی وجود دارد که برخی از تامین کنندگان معروف مانند Edding یا Tonerdumping هستند.

تست کارتریج جوهر ما نشان می‌دهد که چاپ چقدر خوب و ارزان است: با کارتریج‌های XL از تامین‌کنندگان چاپگر و جایگزین‌های مناسب از تامین‌کنندگان شخص ثالث.

کارتریج

برای یافتن برندگان آزمایش خود، کیفیت چاپ و دوام جوهرها و همچنین حمل و نقل و بسته بندی کارتریج ها را ارزیابی کردیم. نتیجه چشمگیر است: 16 کارتریج از 17 کارتریج جایگزین تقریباً به نرمی کارتریج های اصلی در آزمایش چاپ شده اند. آنها می توانند تا 80 درصد در هزینه ها صرفه جویی کنند. با این حال، این به ندرت بدون هیچ گونه مصالحه ای کار می کند.

نسخه اصلی مربوطه با حداکثر هفت کارتریج جایگزین از ارائه دهندگانی مانند هلو، Gigao، Energy Ink، iColor و Digital Revolution رقابت می کند. می توانید انتخاب ما را در بالا در “لیست 21 محصول آزمایش شده” بیابید.

ما به شما می گوییم که کدام کاغذ کیفیت چاپ را افزایش می دهد، چگونه کارتریج های خالی را به روشی سازگار با محیط زیست بازیافت کنید، و در صورت استفاده از جوهر شخص ثالث، از نظر مسئولیت در قبال عیوب و ضمانت چه چیزهایی باید بدانید.