کارتریج شیر اهرمی kwc حراج شد!

در دنیای امروزی که شاهد تحولات دیجیتالی است، ممکن است برای بسیاری به نظر برسد که تراکنش های کاغذی دیگر اهمیتی ندارند، اما اگرچه تراکنش های کاغذی با گذار به سمت جایگزین های دیجیتال همچنان در حال کاهش است، اما امروزه در بسیاری از بخش ها گسترده و غالب هستند.

چاپ همچنان بخش 800 میلیارد دلاری اقتصاد جهانی است.

در نتیجه، بسیاری از مردم، چه در زندگی شخصی خود و چه در محیط کار، همچنان با کارتریج شیر اهرمی kwc سر و کار دارند، و اگر شما یکی از آنها هستید، احتمالاً داستان های خود را از رنج جوهر چاپگر، چه از نظر آن، داشته باشید.

قیمت بسیار بالا یا به این دلیل که خیلی سریع و گاهی بدون استفاده واقعی تمام می شود. اما همه چیز همیشه اینطور نبود.

امروزه جوهر برای چاپگرها، به ویژه پرینترهای جوهر افشان، بسیار گران است و مجموعه ای از کارتریج های جوهر برای یک چاپگر می تواند بیش از هزینه اولیه آن هزینه داشته باشد.

کارتریج

در اینجا به دلیل این امر و سیاست شرکت های چاپ برای دریافت پول بیشتر از کاربران در عین حال کمتر می پردازیم.

ساخت پرینتر در واقع یک تجارت سودآور نیست

راز زشت صنعت چاپ چرا کارتریج های چاپگر اینقدر گران هستند؟

ممکن است عجیب به نظر برسد، اما تقریباً هر چاپگر موجود در بازار امروز با ضرر به فروش می رسد، به این معنی که هزینه ساخت آن بیشتر از قیمتی است که هنگام خرید آن از شما به عنوان کاربر درخواست می شود.

در نتیجه، سازندگان چاپگر با فروش چاپگرهای بیشتر، پول زیادی را از دست می دهند، که کاملاً غیر منطقی به نظر می رسد.

شاید از خود بپرسید چرا؟ و چه چیزی باعث می‌شود که شرکت‌های چاپگر به گونه‌ای عمل کنند که با فروش بیشتر محصول خود، پول خود را از دست بدهند؟

پاسخ در اینجا ساده است: چاپگرها تنها محصول جانبی شرکت‌هایی هستند که آنها را تولید می‌کنند، در حالی که محصول اصلی واقعی جوهر است. کارتریج برای این چاپگرها