لباس زنانه مناسب مجالس و عروسی

در عین حال، بررسی خواهیم کرد که آیا خود شیء سازی در قضاوت ناظران در مورد افراد دیگر نقشی دارد یا خیر به خوبی مستند شده است که رسانه های جمعی بر خود شیئی شدن افراد تأثیر می گذارند، که به نوبه خود بر رفتارهای افراد تأثیر می گذارد.

با این حال، بر اساس دانش ما، در مورد میزان تأثیر تمرکز بر ظاهر و نگرانی های تصویر بدن خود افراد بر نحوه قضاوت آنها بر اساس لباس مجلسی زنانه کوتاه که می پوشند، کمتر شناخته شده است.

ما انتظار داریم که قضاوت های منفی بیشتری در مورد دانش آموزانی که لباس های به تن دارند توسط ناظرانی که کمتر خود شیئی می شوند، دریافت کنند.

در مقابل، ناظرانی که به شدت خود را عینیت می‌دهند باید نسبت به دانش‌آموزان با لباس‌های تعصب کمتری نشان دهند، زیرا ممکن است بادی زنانه فانتزی را هنجاری‌تر و قابل قبول‌تر بدانند.

در ایتالیا، فارغ التحصیلی شامل ارائه و دفاع از پایان نامه در مقابل کمیته ای است که معمولاً از 5/7 استاد تشکیل شده است این یک رویداد عمومی و رسمی با حضور خانواده و دوستان است.

کمیته عملکرد و کار پایان نامه دانشجو را با اختصاص یک نمره به پایان نامه (معمولاً از 0 تا 8) ارزیابی می کند، که سپس به معدل  کسب شده توسط دانشجویان در طول دوره تحصیلی خود اضافه می شود.

مجموع نمرات معدل و پایان نامه نمره نهایی فارغ التحصیلی را تشکیل می دهد که از حداقل 66 تا حداکثر 110 متغیر است به علاوه افتخار اضافی از آنجایی که در چنین مواقعی دانش‌آموزان ردایی نمی‌پوشند.

این زمینه فرصتی ایده‌آل برای آزمایش نحوه ارزیابی ناظران یک دانش‌آموز دختر و کار او بسته به لباس راحتی نخی زنانه که برای یک رویداد رسمی مانند فارغ‌التحصیلی‌اش انتخاب می‌کند، فراهم می‌کند.

در عین حال، همچنین فرصتی را برای بررسی نحوه لباس پوشیدن دانشجویان دختر بسته به تأثیری که می‌خواهند ایجاد کنند و ویژگی‌های شخصی‌شان ارائه می‌دهد.

علاوه بر این، ایتالیا، در مقایسه با سایر کشورهای اروپایی، سابقه قابل توجهی در عینیت بخشیدن به رسانه های جمعی دارد.

همچنین رجوع کنید به هم در تبلیغات پیراهن زنانه پوشیده ایتالیایی و هم در تلویزیون از این رو، ایتالیا زمینه ایده آلی را برای بررسی اینکه آیا قرار گرفتن در معرض مزمن با عینیت بخشیدن به تلویزیون تأثیری بر قضاوت ها و انتخاب های مصرف کنندگان تلویزیون دارد یا خیر را نشان می دهد.

  • منابع:
    1. Choice and Consequences of Women’s Clothing
  • تبلیغات: 
    1. تصاویر هولناک ظروف مسی که مردم معتقد اند برای یک جن است!
    2. کودکان افغانی با به آتش کشیدن پرچم حزب طالبان جشن شادی بزرگی گرفتند
    3. جورابی که باعث تقویت موقت حافظه می شود
    4. طراحی نوعی آنتی ویروس که می تواند محل گنج را شناسایی کند