لامپ شمعی پارس شعاع با اشکال فانتزی نظر مردم را به خود جلب کرد!

وقتی صحبت از لامپ شمعی پارس شعاع می شود، بسیاری از مردم به شکوه، تجمل، کریستال و درخشش فکر می کنند.

با این حال، در دنیای مدرن،لامپ شمعی اقلامی بسیار مدرن‌تر، گاهی مینیمال‌تر و در دسترس‌تر هستند.

آنها مانند جواهراتی برای خانه شما هستند که نشان دهنده سبک شخصی شما هستند. اگر دقیق‌تر نگاه کنید، متوجه می‌شوید که یکی از ساده‌ترین راه‌ها برای تغییر سبک کلی خانه، لامپ شمعی است.

این مقاله به شما کمک می کند که چگونه لوسترهای لازم برای خانه خود را انتخاب کنید.

دانستن آنچه در نور نیاز دارید، کلید خوشبختی طولانی مدت است.

لامپ شمعی بهترین انتخاب برای برجسته کردن هر مورد یا برای نورپردازی عمومی محیط به غیر از نورپردازی با اهداف خاص هستند. لامپ شما منبع نور کلی اتاق شما است.

لامپ شمعی نگین های خانه شما هستند و ظرافت و جذابیت را به محیط اطراف می تابانند و اتاق شما را پر از نور می کنند اما برای نورپردازی مناسب باید چه از نظر بصری و چه از نظر نور با نورپردازی های دیگر اتاق شما هماهنگ باشد. در اینجا مواردی است که باید قبل از انتخاب لوستر بدانید.
هدف با توجه به نیاز فضای مورد استفاده به چه مقدار نور نیاز است؟مقادیر نور متفاوتی در فضاهای مختلف مانند اتاق نشیمن، اتاق نشیمن، آشپزخانه، اتاق خواب مورد نیاز است.

لامپ شمعی

•سایز اندازه لوستر شما با توجه به ابعاد اتاق مورد استفاده باید چقدر باشد؟
•ارتفاع اتاق و لوستر نسبت به موقعیت مکانی چقدر باید باشد؟
•Styleآیا سبکی در ذهن دارید؟
•رنگ کدام رنگ ها با مبلمان شما در اتاق سازگار خواهند بود؟
•وزن وزن لوستری که میخرید چقدر باید باشد؟

هدف: نیاز به نور بسته به اتاقی که از لوستر خود استفاده می کنید متفاوت است. به عنوان مثال، مکان هایی مانند آشپزخانه و حمام به نور بسیار بیشتری نیاز دارند، در حالی که مکان هایی مانند اتاق خواب به نور کمتری نیاز دارند.

کارشناسان موضوع جداول میزان نور لازم و محاسبات این فضاها را تهیه می کنند.

هنگام خرید لوستر خود فراموش نکنید که در مورد موضوع از نماینده فروش اطلاعات کسب کنید. برای اطلاعات بیشتر و جداول می توانید به http://www.avonni.com/tr/Blog/ مراجعه کنید.

اگر لامپ خود را با منابع مختلف نور برای سالن های بزرگ پشتیبانی کنید، می توانید محیط بسیار چشم نوازتری ایجاد کنید.

به عنوان مثال، یک چراغ گوشه یا یک چراغ رومیزی با یک آباژور روی میز قهوه. البته باید توجه داشت که هم سبک های بصری و هم رنگ های روشن (مقادیر کلوین) این نورپردازی ها باید با یکدیگر سازگاری داشته باشند.

سعی کنید از همان نوع لامپ در این محصولات استفاده کنید.

اگر نورهای پشتیبانی با استفاده از منابع نور LED مانند چراغ های نقطه ای و مخفی وجود دارد که در اتاق نشیمن خود استفاده می کنید و لوسترهای شما با لامپ روشن می شوند، توصیه می شود مقادیر 2700K و 3000K را به عنوان رنگ نور LED ها انتخاب کنید.