زیبا ترین صندل دخترانه شیک که با پوست مار ساخته شده بود!

رنگ‌های «گران‌بها» کفش‌ها برای چندین فصل مورد احترام مدگرایان بزرگسال بوده است. آگاهان جوان زیبایی نمی خواهند از مادران و خواهران بزرگتر خود عقب بمانند.

«خانه مد» بررسی کوچکی از 10 جفت صندل مد روز بچه گانه نقره ای و طلایی انجام داد. در چنین کفش هایی، کودک خوشحال و بسیار راحت خواهد بود!

صندل دخترانه شیک برای چیزهای مختلف در کمد لباس مناسب هستند! فقط باید جفتی را انتخاب کنید که خیلی غرق در دکوراسیون نباشد. مانند این صندل های طلایی متوسط ​​برای یک دختر. یک جفت بند چرمی، بسته شدن سگک مرتب. اما کفش ها شگفت انگیز به نظر می رسند!

صندل

کفش هایی هستند که نیازی به دکور اضافی ندارند. صندل هایی با بافت نفیس به شکل قلب نمونه بسیار خوبی است. سطح کفش به چیزی نمی چسبد، صندل ها محکم دور ساق می پیچند. شما نه تنها می توانید بی سر و صدا با یک لباس زیبا راه بروید، بلکه می توانید بازی های پر سر و صدا در فضای باز انجام دهید.

صندل های با پاشنه بلند و بند های عرضی متعدد هنگام راه رفتن بسیار راحت هستند. آنها محکم در اطراف ساق قرار می گیرند و ساییده نمی شوند.

برای یک خانم جوان برازنده، صندل با بند ضربدری و دکور به شکل یک پاپیون بزرگ عالی است. با توجه به رنگ نقره ای سرد، این جفت کفش با یک لباس شیک و با یونیفرم مدرسه یا لباس راحتی ترکیب شده است.

دختران عاشق جواهرات هستند. و همچنین روی کفش. صندل های نقره ای، تزئین شده با گل رز طلایی، هم توسط مد روز جوان و هم والدین او مورد قدردانی قرار خواهند گرفت. دختر از ترکیب سایه ها و دکور زیبا خوشحال می شود و والدین – با یک کفی ارتوپدی با قسمت میانی برجسته و بست های Velcro که به لطف آنها تنظیم کامل کفش ها راحت است.

چه چیزی بهتر به نظر می رسد: پوست صاف، نقره ای یا پوسته پوسته، خاکستری گلگون؟ بهترین از همه – ترکیبی از دو گزینه در یک زمان. مانند این صندل های شیک Velcro. این جفت به دلیل تطبیق پذیری جذاب است: هم یک دختر کوچک و هم یک دختر نوجوان آن را دوست دارند.