رونمایی از گرانترین ساعت زنانه نکسن با روکش زمرد!

زنان و ساعت‌ها: همه چیز در حال تغییر است

نمایشگاه ساعت زنانه نکسن و شگفتی‌ها در ژنو که به‌تازگی به پایان رسید، بر آنچه در این صنعت به آن توجه کرده‌ایم تأکید کرد – زنان بیشتری در حال خرید و بحث درباره ساعت‌ها و روایت‌های برندی هستند که کمتر بر جنسیت تمرکز دارند.
«ساعت زنانه چیست؟

این ساعت متعلق به یک زن است.» مشاهده‌های سوزان وانگ، نویسنده ساعت و یکی از بنیان‌گذاران Watch Femme، واقعیت امروز را خلاصه می‌کند، جایی که افراد بدون توجه به برچسب‌های جنسیتی طرح‌هایی را انتخاب می‌کنند.

این ممکن است برای یک خارجی پیشگامانه به نظر نرسد، اما این یک ایده انقلابی در دنیای ساعت های لوکس است که در مقایسه با سایر صنایع با سرعت یخبندان حرکت می کند. براین والنر، بنیانگذار دایم‌پیچ، یک وب‌سایت ساعت و صفحه اینستاگرام دو ساله زنانه، می‌گوید تفاوت‌های واضح اندازه، عوارض و سنگ‌های قیمتی که زمانی ساعت‌های مردانه و زنانه را مشخص می‌کردند، اکنون محو شده‌اند.

ساعت زنانه نکسن

در واقع، در سال گذشته، متوجه شدم که برندهای ساعت به طور فزاینده‌ای برچسب‌ها را هنگام بازاریابی محصولات خود کنار می‌گذارند – از همه دعوت می‌کنند تا طرح‌های «جدی» خود را بپوشند، به‌جای اینکه زنان را به سمت قطعاتی سوق دهند که تحت «صورتی‌شدن و کوچک شدن آن» قرار گرفته‌اند. رفتار.”

یک مطالعه جدید راهی برای مقابله با اثرات نشستن در طول روز پیدا کرده است کرایه های ونده بهارات اکسپرس برای مسیر سکوندراآباد به ویساخاپاتنام اعلام شد.

مدیر بانک برای جمع آوری بدهی ها در نزدیکی تیروپاتور روی دارینا می نشیند شیوه زندگی برای سکوندرآباد تغییر خواهد کرد