دوخت بهترین لباس عروس با پارچه تریکو کبریتی در انگلیس انجام شد!!

انواع پارچه از نظر ویژگی های محصول متفاوت است. در برخی از گرایش ها، انواع خاصی از پارچه به چشم می خورد.

پارچه تریکو کبریتی با توجه به مد و ویژگی های استفاده انتخاب می شوند.

ده ها نوع پارچه مختلف در صنعت نساجی وجود دارد. جزئیات بیشتر در مورد موارد استفاده شده در مقاله ارائه خواهد شد.

پارچه چیست؟ می توان گفت که تارهای محصولاتی مانند ابریشم، پنبه و پشم بافته می شود. این نخ ها روی دستگاه بافته می شوند. در هنگام ایجاد یک محصول، ماده اصلی پارچه خواهد بود. هر پارچه ای که ترجیح داده می شود، مواد کمکی باید بر این اساس انتخاب شوند.

تکنولوژی مورد استفاده نیز با توجه به نوع پارچه تعیین می شود. مد پارچه نیز صنعت نساجی را شکل می دهد.

انواع پارچه
هر پارچه ویژگی ها و کاربردهای خاص خود را دارد. انواع و نام پارچه ها در زیر به ترتیب حروف الفبا ذکر شده است.

پارچه کبریتی

پارچه اطلس
بسته به نوع پارچه ای که در محصول استفاده می کنید، ویژگی های پارچه نیز متفاوت خواهد بود. برخی از پارچه ها پارچه های طبیعی هستند. اخیراً اهمیت دادن به پارچه های طبیعی در بخش پوشاک آماده افزایش یافته است. نسبت به سایر پارچه ها از نظر سلامتی خواص بهتری دارند.

کیفیت پارچه می تواند به طور کامل بر کیفیت، قیمت و ساختار محصول تأثیر بگذارد. اینکه پارچه خاصیت تعریق و تنفس ندارد نشان دهنده این است که محصول از پارچه طبیعی تولید شده است. با توجه به انواع پارچه ها ویژگی های متفاوتی به چشم می خورد.

ویژگی های عملکردی پارچه چیست؟

خواص عملکرد پارچه برای یک محصول بسیار مهم است. هنگام صحبت در مورد ویژگی های عملکرد یک پارچه، اولین چیزهایی که به ذهن می رسد عبارتند از:

نفوذ پذیری هوا
ویژگی چین و چروک
ویژگی های خیاطی

با توجه به عملکرد پارچه، حساسیت به نور، ریخته گری و جابجایی پارچه، خواص تمیز کنندگی و غیره. نیز مورد توجه قرار می گیرند.

چگونه می توان خواص پارچه را تعیین کرد؟

معیارهایی برای تعیین خواص پارچه در نظر گرفته شده است. به عنوان مثال، مواد اولیه، اندازه ها، فرکانس ها، رنگ ها، پیچش ها، تعداد و انواع نخ هایی که پارچه از آنها ساخته می شود و غیره. در میان آنها است. همه این عوامل برای خواص پارچه ها تعیین کننده هستند.