درمان افسردگی با استفاده از طلا امکان پذیر است!

جمع آوری شده است مشکل این روزها این است که مقدار طلایی که احتمالاً از یک روز کاری نگهداری طلا در فویل آلومینیوم کامل به دست می آورید به سختی برای وعده های غذایی شما در آن روز پرداخت می کند.

در استخراج معادن مدرن، قبل از انتخاب هر روش خاصی، ابتدا باید یک منطقه را جستجو کرد تا ببینیم آیا مقدار معقولی طلا وجود دارد که از نظر اقتصادی استخراج را توجیه کند.

این کار توسط زمین‌شناسانی نگهداری زیتون برای مدت طولانی انجام می‌شود که بررسی‌ها و نمونه‌های آزمایشگاهی از مواد معدنی منطقه را در نظر می‌گیرند تا به طور دقیق تخمین بزنند که آیا کشف ذخایر بار، یا تکه‌های بزرگ‌تر سنگ معدن، احتمال محتمل است یا خیر.

قبلاً ذخایر باری زیادی در نزدیکی سطح زمین وجود داشت، اما در طول تاریخ بشریت، بیشتر آن ذخایری که استخراج آسان‌تر از آن‌ها انجام می‌شد، از بین رفته‌اند.

با این حال، رسوبات نزدیک به سطح هنوز وجود دارند و برای استخراج آنها از معدن روباز استفاده می شود.

این شامل حفاری حفره‌ها در اطراف ذخایر معدنی شناسایی‌شده و استفاده از مواد منفجره برای انفجار سنگ‌ها به قطعات کوچک‌تر است، که سپس جمع‌آوری شده و توسط کامیون‌ها نقره فروشی اصفهان برای پردازش خارج می‌شوند.

این روزها، رسوبات بار بیشتر در اعماق زمین یافت می شوند.

در این حالت، شفت‌های دسترسی با زاویه‌ای مورب در داخل سنگ حفر می‌شوند و در تمام طول این شفت‌ها، شفت‌های عمودی به نام استاپ نیز تا عمق 30 تا 50 فوتی در سنگ حفر می‌شوند.

سپس مواد منفجره در طول ایستگاه‌ها قرار می‌گیرند و منفجر می‌شوند و تکه‌های سنگ را به پایین می‌فرستند، که به بالا کشیده می‌شوند و مانند روش نقاشی با رنگ روغن گودال روباز در کامیون‌ها قرار می‌گیرند.

  • منابع:
    1. Gold A True Store of Value
  • تبلیغات: 
    1. کارخانه چرم توسط حامیان محیط زیست به آتش کشیده شد!
    2. کشف بزرگترین شهاب سنگ قرن در ایران!
    3. ازدواج با ۴ دختر به صورت همزمان برای رو کم کنی
    4. با انجام کار اینترنتی در خانه روزانه 10 میلیون درآمد داشته باشید