جوانی که با یک جوراب از ساختمان به پایین پرید!

البته، مواقعی وجود دارد که جوراب هایی که ما مسخره کرده ایم ضروری است اگر اسکواش بازی می‌کنید یا به باشگاه می‌روید، جوراب‌های سفید کاملاً قابل قبول هستند.

همان‌طور که مشکی ساده باید برای لباس‌های شب مورد علاقه‌تان باشد اما، در حالی که کشوی جوراب شما باید دارای جوراب‌هایی با طول، رنگ و مواد باشد، مهم این است که بدانید چه زمانی آن‌ها را بپوشید.

در زمستان از پشم و در تابستان از پنبه استفاده کنید برای دفتر کار لاغرتر، برای بیرون از منزل ضخیم تر و برای لباس های رسمی باریک تر است.

یک بافت مانند بافتنی با کابل در صورتی که برای پیاده‌روی خارج شده‌اید، در پشم ضخیم کار می‌کند، و یک الگوی مانند یک راه راه برای نشان دادن کمی شخصیت در دفتر کار خوبی دارد.

بیشتر عقل سلیم است در باشگاه جوراب بافتنی زنانه ابریشمی نمی پوشید و برای توپ کراوات مشکی جوراب های پشمی نمی پوشید و اگر بخواهید، شاید آن جوراب های دایناسور برای شما مناسب باشد.

برخی از جوراب‌ها می‌توانند به طرز خنده‌داری بلند به نظر برسند، در حالی که برخی دیگر به سختی وجود دارند.

بنابراین اندازه‌گیری طول را یاد بگیرید جوراب های ورزشی معمولاً باید کوتاه ترین جوراب هایی باشند که دارید.

آن طور که شناخته می شوند، هرگز نباید برای مردان شناخته شوند به طور مشابه، بلندترین جورابی که دارید باید جوراب کراوات مشکی شما باشد.

این جوراب ها باید به زانوی شما برسد تا از هر گونه جرقه زدن ناخوشایند مچ پا بین شلوار تاکسیدو و کفش مشکی مشکی شما جلوگیری شود.

به غیر از این، تعادل را ایجاد کنید وسط ساق پا بهترین گزینه برای شماست، با سرآستین با یک یا دو اینچ نوارهای کشسان است.

پاشنه پای شما باید تقویت شود، مانند انگشت پا، و قسمت پایین کمی ضخیم تر از بالا باشد.

از این قوانین پیروی کنید همراه با پیشنهادات ما در مورد طرح و رنگ و به زودی آن را به دست هر احمقی که به اندازه کافی از انتخاب های شما انتقاد می کند، خواهید گرفت.

  • منابع:
    1. You should be paying more attention to your socks