تیشرت جودون یقه دار هوشمند که ضربان قلب شما را تنظیم می کند!

نحوه فروش آنلاین تی شرت

داشتن چاپ با کیفیت بالا بر روی تیشرت جودون یقه دار شما برای یک تجارت آنلاین موفق تیشرت ضروری است.

اگر مشتریان شما متوجه شوند که طرح های شما پس از چند بار شستشو ترک خورده یا محو می شوند، این باعث می شود که آنها تصور بدی از کسب و کار شما داشته باشند.

گزینه های مختلفی وجود دارد که می توانید برای چاپ طرح های خود از آنها استفاده کنید.

می توانید با مشاغل چاپ محلی تماس بگیرید، که به شما امکان می دهد قبل از ارسال آنها به مشتریان، کیفیت چاپ های خود را بررسی کنید.

با این حال، این ممکن است یک فرآیند پرهزینه باشد، به خصوص زمانی که تجارت الکترونیک شما رشد می کند و تقاضا برای چاپ بیشتر افزایش می یابد.

یکی از راه های پایین نگه داشتن هزینه ها، سفارش عمده پیراهن است.

تعجب خواهید کرد که با افزایش سفارش از 10 به 20 قطعه چقدر می توانید صرفه جویی کنید.

در واقع، ممکن است تعداد بیشتری از قطعاتی که قصد خرید آن را داشتید، تنها با چند دلار بیشتر از آنچه که قصد داشتید خرج کنید، داشته باشید.

تیشرت

یکی دیگر از جنبه های مهم راه اندازی یک تجارت تی شرت، تعیین قیمت محصولات شما است. شما باید قیمت خرید خود را به اضافه هزینه ای که در چاپ طرح ها متحمل می شوید را در نظر بگیرید.

با فرض اینکه می خواهید با حاشیه 50 درصد بفروشید، می توانید هزینه کلی را در 2 ضرب کنید تا قیمت واحد خود را تعیین کنید.

فرض کنید شما 50 تی شرت را به قیمت 300 دلار خریداری می کنید و برای چاپ یک طرح یک رنگ، 500 دلار هزینه دارد. در این مورد، شما برای یک پیراهن 6 دلار و برای چاپ طرح روی آن 10 دلار پرداخت کرده اید.

هزینه هر واحد شما 16 دلار (10 دلار + 6 دلار) خواهد بود.

بنابراین فروش تی شرت به قیمت 32 دلار (16×2) ایده آل خواهد بود. اگر یک تی شرت با کیفیت خرده فروشی می فروشید، حتی می توانید 5 تا 10 دلار بیشتر بپردازید.

7. مدل کسب و کار خود را انتخاب کنید

اگر استفاده از یک تجارت چاپ محلی بسیار پرهزینه است، dropshipping می تواند راه حل شما باشد. این ساده، ارزان است و می‌توانید آن را از هر کجای دنیا اجرا کنید.

برنامه‌ای مانند Modalyst را با فروشگاه Shopify خود وصل کنید تا محصولات را وارد کنید، با تامین‌کنندگان ارتباط برقرار کنید تا طرح‌های تی‌شرت خود را چاپ کنید، و شروع کنید