با کاغذ روغنی ساندویچ به جا افتادن غذای خود کمک کنید!

اگرچه کاغذ پوستی معروف برگاما که قدمتی 2000 ساله دارد، امروز در شرف فراموشی است، اما با زوج دمیرل، آخرین نمایندگان سنت پوستی امروزی، در مغازه ای 25 متری به ماجراجویی خود ادامه می دهد.

برگاما، منطقه ثبت شده در یونسکو ازمیر، مروارید دریای اژه، برای قرن ها میزبان کاغذ روغنی ساندویچ بوده است که نقطه عطف مهمی در تاریخ بشریت است.

کاغذ پوستی که اختراعی است که شعله عصر جدیدی را در تاریخ نویسندگی شعله ور ساخت، از قرن دوم از برگاما در سراسر جهان پخش شد و قرن ها در سراسر جهان مورد استفاده قرار گرفت.

امروز در یک مغازه کوچک 25 متری در برگاما مبارزه بزرگی در حال انجام است تا پوست فراموش شده وارد صفحات غبارآلود تاریخ نشود.

کاغذ روغنی ساندویچ

داستان یک طومار اختراع پیشگامانه تاریخی

داستان پوست که داستانی باشکوه دارد و کسانی را که می شنوند و می خوانند تحت تاثیر قرار می دهد، مردم را به سفری طولانی و منحصر به فرد در تاریخ می برد و درس مهمی نیز در آن سفر می دهد.

بر اساس یک اسطوره کهن، پوست در سخت ترین لحظه کشف می شود، در زمانی که علم، هنر و نوشتن اهمیت زیادی دارد.

اختراع پوست زمانی متولد شد که پادشاه مصر پاپیروس را به پادشاهی پرگامون ممنوع کرد. در قرن دوم پیش از میلاد، مجموعه دار معروفی به نام نلئوس مجموعه خود را به حراج گذاشت.

Crates of Sardis، مدیر کتابخانه آکروپولیس پادشاهی پرگامون و مدیر کتابخانه اسکندریه پادشاهی مصر نیز در این مراسم شرکت می کنند.

این حراج از سوی دیگر پادشاهی پرگامون با اومنس دوم با شکوه ترین دوره خود را تجربه می کند و پادشاهی بسیار ثروتمندی است