بالا رفتن قیمت کاشی و سرامیک گرگان سبب ارزان تر شدن سیمان شد!!

بررسی کفپوش کاشی و سرامیک: مزایا و معایب
آیا کفپوش کاشی و سرامیک برای شما مناسب است؟
کاشی و سرامیک گرگان  ممکن است تنها ماده کفپوشی باشد که واقعاً در هر اتاقی از خانه کار می کند. بیشتر در آشپزخانه‌ها و حمام‌ها و همچنین سرسراها، اتاق‌ها و دیگر مناطق پرتردد استفاده می‌شود. اما بسیاری از خانه‌ها، به‌ویژه در آب و هوای گرم، از کاشی استفاده می‌کنند تا در قسمت‌های نشیمن و اتاق خواب‌ها نیز تاثیر زیادی داشته باشند.

به عبارت دیگر، شما واقعا نمی توانید با کاشی اشتباه کنید. اگر اشکالی در این کفپوش بادوام و زیبا وجود دارد، این است که می تواند سخت و سرد باشد و نصب آن برای دست سازان تا حدی دشوار است.

کاشی‌های سرامیکی دارای سطح سخت و محکمی هستند که کثیفی، گرد و غبار، گرده یا سایر مواد حساسیت‌زا را جذب نمی‌کند یا روی آن‌ها نگه نمی‌دارد. زمانی که این ذرات کوچک روی یک کف سرامیکی فرود می‌آیند، در مقابل سطح قرار می‌گیرند و پاک کردن آن را آسان می‌کنند. آنها را با یک دستشویی یا اسفنج دور کنید.

کاشی و سرامیک

این کمک می کند تا هوا از مواد تحریک کننده ای که می تواند برای مبتلایان به آسم و آلرژی مضر باشد، حفظ شود.

یکی از نوآوری‌های اخیر کاشی‌های چینی، توانایی ساخت آن‌ها به گونه‌ای شبیه به مواد مختلف است. کاشی های چینی در دسترس هستند که به طور قابل توجهی در تقلید از سنگ های طبیعی مانند سنگ مرمر یا حتی دانه های چوب خوب هستند.

این امر کاشی چینی را به انتخابی عالی تبدیل می‌کند که می‌خواهید ظاهر چوب را بدون آسیب‌پذیری چوب در برابر آب داشته باشید.

کاشی سرامیک
بیشتر کاشی‌های سرامیکی که به عنوان چینی طبقه‌بندی نمی‌شوند، یک رنگ ثابت هستند، اما شبیه‌سازی‌هایی از دانه‌های چوب یا سنگ طبیعی هنوز در کاشی و سرامیک یافت می‌شود.