بادام سنگی امسال باعث کاهش چشمگیر استرس در کودکان شد

در تحقیقات مختلفی که در مورد اثرات بادام سنگی امسال بر سلامت انسان آموخته شده است، چربی و چربی های غیر اشباع ایجاد شده در گونه بادام مشخص شده است .

نشان داده شده است که بادام: غنی از چربی های غیراشباع تک غیر اشباع است، دارای خورنده اولئیک است که یکی از غیر اشباع است. چربی که انگیزه کاهش سطح کلسترول در خون را دارد و دارای خورنده لینولئیک است که مانع ورود وریدی می شود.

بادام بهترین زادگاه در میان آجیل های مختلف از نظر ویتامین E است که به عنوان حلال لیپید فنولیک عامل پیشگیری از سرطان شناخته شده است.

 

بادام سنگی

نشان داده شده است که ویتامین E یک بخش اساسی دارد و هدف نهایی را برای جلوگیری از دیابت، مشکلات عروقی آترواسکلروتیک و برخی عفونت‌های رشد در نظر می‌گیرد.

در حالی که مزایای بادام برای سلامت قلب و عروق و شرایط مرتبط با چاقی امیدوارکننده به نظر می رسد، پاسخ احتمالی آلرژی زا در میان

اسید، هیدروکسی بنزوئیک اسید و وانیلیک اسید و همچنین گالاکتوزید، گلوکوزید، و گلوکوزید رحمنو کامپفرول و رامنو گلوکزید متیل کوئرستین 3b-O.

محصول جانبی بادام مورد استفاده در غذای حیوانات تقریباً 5443108.44 تن تولید شده است که احتمالاً منبع بزرگی از ترکیبات زیست فعال و آنتی اکسیدانی موجود در پوسته است.

در نتیجه ترکیبات بی نظیری از عوامل پیشگیری از سرطان مانند ایزور-همنتین، کوئرسیترین، کامفرول، کورستین، کاتچین، اپیکاتچین، نارینجنین، سیانیدین، دلفینیدین، 3-O-روتینوزید، ایزورهمنتین ماریک خورنده، پروتوکاتچوئیل کورستین خورنده، گفته می شود که بادام از نظر تغذیه انسان در موقعیت منحصر به فردی است.

تقویت‌کننده‌های سلولی به‌عنوان خنثی‌سازی اکسیداسیون کلسترول LDL، تأثیری ضروری بر مهار بدبختی DNA دارند.