بادام اشکی را در غذاهای عربی به عنوان طعم دهنده استفاده میکنند

آینده بادام کالیفرنیا در دستان نسل بعدی است. به همین دلیل است که هیئت بادام کالیفرنیا متعهد به ارائه اطلاعات دقیق در مورد تولید بادام اشکی و صنعت بادام به کودکان در سراسر ایالت، از طریق برنامه ای به نام Ag in the Classroom است.

بسیاری از دانش‌آموزان، و حتی بزرگسالان، نمی‌دانند که بادام روی درختان رشد می‌کند حتی بیشتر از این، آنها اغلب نمی دانند که کالیفرنیا یک نیروگاه کشاورزی است و بیش از 400 محصول در اینجا کشت می شود.

هیئت بادام کالیفرنیا منابع متعددی را ارائه می دهد که نحوه رشد بادام، تاریخچه بادام کالیفرنیا و راه های بسیاری برای لذت بردن از آجیل همه کاره را توضیح می دهد.

این منابع به گونه ای طراحی شده اند که دانش آموزان ابتدایی درک بهتری از منبع غذایشان داشته باشند و دانش خود را در مورد کشاورزی، محیط زیست و منابع طبیعی گسترش دهند.

این واحد پنج درس برای پایه های 3-5 تمام جنبه های صنعت بادام را پوشش می دهد. دانش آموزان در مورد افرادی که در پرورش بادام، توسعه درختان و آجیل بادام، فرآوری بادام، کاربردهای مختلف بادام، تاریخچه بادام و اطلاعات تغذیه ای نقش دارند، یاد خواهند گرفت.

این دروس با فیلم و کتاب فعالیت یک داستان بادام هماهنگ می شود. این ویدئو و کتاب فعالیت برای کار با هم طراحی شده است و داستان عمه زنبور در مورد چرخه زندگی بادام، تاریخچه صنعت بادام و کاربردهای فراوان بادام در سراسر جهان را ارائه می دهد.

این ویدیوی آموزشی تقریباً 8 دقیقه ای به دانش آموزان در مورد روند رشد بادام، از زنبور عسل تا A آموزش می دهد. بینندگان می بینند و می شنوند که عمه زنبور داستانی را برای زنبور کوچولو تعریف می کند.

که شبیه هیچ داستانی نیست که تا به حال شنیده است، داستانی در مورد ورود او به باغی، شغل او به عنوان گرده افشان برای وزوز کردن شکوفه به شکوفه و برداشت حاصل از آن.

چیزی که کالیفرنیا برای تهیه آن مشهور است. با استفاده از «داستان بادام»، تخته بادام به دانش‌آموزان اجازه می‌دهد تا روند شگفت‌انگیزی که بادام‌ها را از درختی به میز می‌آورد، ببینند.