این دو نوع میوه خشک را با هم نخورید!

آمار خلاصه مطالعه انجمن گسترده ژنوم  از مصرف میوه خشک از انگلستان، که یک گروه بزرگ از حدود نفر با هدف جمع آوری ژنوتیپ و داده های فنوتیپی مختلف است، به دست آمد و توسط کمیته اخلاق تحقیق تایید شد.

همه شرکت کنندگان در گروه به مرکز ارزیابی محلی دعوت شدند تا داده های مربوطه را با استفاده از پرسشنامه صفحه لمسی یا آنتروپومتری با روش های استاندارد به دست آورند.

مصرف میوه خشک به عنوان یک عامل مواجهه با پرسش از فراوانی مصرف میوه خشک در پرسشنامه به دست آمد.

از شرکت کنندگان پرسیده شد چند تکه میوه خشک آلوچه در روز می خورید یک عدد آلو خشک، یک عدد زردآلو خشک و ده کشمش را به عنوان یک تکه بشمارید، اگر هیچ کدام را نخوردید، عدد صفر را بگذارید.

با میانگین (عدد صحیح) میزان مصرف شرکت کنندگان در سال گذشته پاسخ دهید. گزینه‌های دیگر عبارتند از که به ترتیب نشان‌دهنده کمتر از یک، نمی‌دانم و ترجیح می‌دهند پاسخ ندهند.

در نهایت شرکت‌کننده از تبار اروپایی، مصرف میوه خشک را به عنوان عامل مواجهه از طریق فراوانی مصرف میوه خشک سیب پرسشنامه به دست آوردند.

ما 11 سرطان محل خاص را به عنوان نتایج این مطالعه در نظر گرفتیم سرطان ریه سه مجموعه داده را انتخاب کرد سرطان ریه، آدنوکارسینوم ریه، و سرطان سلول سنگفرشی ریه منابع و اطلاعات مربوط به همه مجموعه داده های آماری انبوه مورد استفاده در این مطالعه در جدول تکمیلی 1 فهرست شده است.

آمار خلاصه میوه خشک زردآلو فارنکس از کنسرسیوم حفره دهانی و سرطان اوروفارنکس، شامل مورد و کنترل عمدتاً از کنسرسیوم بین المللی اپیدمیولوژی سرطان سر و گردن و همچنین یک مطالعه کوهورت اروپایی به دست آمد.

  • منابع:
    1. Association between dried fruit intake and pan
  • تبلیغات: 
    1. قیمت سرامیک صادراتی کمر شکن شد!!
    2. با استفاده از این روش ها ماهی 40 میلیون درآمد کسب کنید!
    3. وجود موجوداتی عجیب و غریب در کره مریخ همه را شگفت زده کرد!
    4. اتفاقی ترسناک که باعث قتل جوان 20 ساله شد!