استفاده از کشمش ضایعاتی برای درمان دیسک کمر!

به طور خلاصه، جامبو فقط یک کشمش ضایعاتی بزرگ است. مانند هر گونه دیگر، آن را خشک می کند (از دست دادن رطوبت تا 80٪) توت های رسیده “پر بدن” انگور تیره یا روشن.

اما تفاوت هایی نیز وجود دارد! Jumbo با موارد زیر مشخص می شود:

آبدار بودن بیشتر؛
اندازه های بزرگ (تا 3 سانتی متر طول)؛

علاوه بر این، جامبو بسیار شیرین است، با کمی ادویه.

چگونه و در کجا تولید می شود
انگورهای اندازه  در مناطقی با آب و هوای گرم رشد می کنند:

شیلی؛
ازبکستان؛
ایران.

فن آوری سنتی هزاران ساله برای تولید جامبو که شامل کم آبی زیر نور خورشید می شود، تفاوتی با تولید انواع دیگر کشمش ندارد.

ترکیب بندی
جامبو سرشار از ویتامین ها، مواد مغذی، عناصر ماکرو و میکرو (پتاسیم، فسفر، کلسیم، منیزیم، آهن – به ترتیب نزولی) است! 100 گرم توت بزرگ خشک حاوی (در گرم):

2.9 – پروتئین؛
0.6 – چربی؛
66.0 – کربوهیدرات ها (که حدود 90٪ “سریع” هستند).
با توجه به غلظت ویتامین ها، اسید اسکوربیک و B3 بیشترین میزان را دارند. علاوه بر موارد فوق، 0.08 میلی گرم B2، 6 میکروگرم A و 0.16 میلی گرم B1 وجود دارد.

کشمش ضایعاتی

جامبو – “غذای کنسرو شده” طبیعی، پر از ترکیبات مغذی و ضروری برای انسان! توت های آبدار 5 برابر کمتر رطوبت خود را از دست داده اند، اما تقریباً تمام ویتامین ها و 100٪ مواد معدنی را حفظ کرده اند.

به لطف خشک کردن، بور، آهن، پتاسیم و فسفر که برای سلامتی ارزشمند هستند، با دوز افزایش یافته در جامبو موجود است. علاوه بر این، کم آبی و تخمیر جزئی توت ها باعث تشکیل آنتی اکسیدان ها در آنها می شود

مهمترین اجزای غیرفعال سازی فیزیولوژیکی رادیکال های آزاد (باعث پیری، انکولوژی).

بنابراین، خوردن مقدار زیادی کشمش در روز کافی است تا از دست دادن طبیعی املاح جبران شود، سلول ها انرژی بگیرند و جوانی آنها را طولانی تر کند.

در صورت وجود مشکلات زیر، وارد کردن روزانه کشمش به رژیم غذایی توصیه می شود:

با مصونیت؛
به خواب رفتن؛
با دستگاه گوارش؛
با سیستم قلبی عروقی؛
با کم خونی
همچنین به جامبو برای گرفتگی عضلات، ضعف عمومی و بد خلقی کمک می کند.

مضرات و موارد منع مصرف
با توجه به محتوای کالری بالا (270 کیلو کالری در هر 100 گرم، که 13٪ از مصرف روزانه یک فرد سالم است) و محتوای قند بالا (48٪ گلوکز، 40٪ فروکتوز)، جامبو باید به افراد محدود شود:

راه های غذا خوردن
جامبو یک میوه خشک همه کاره است! می توان آن را به سادگی به عنوان یک میان وعده انرژی زا خورد، به عنوان یک شیرین کننده طبیعی در غلات، ماست، کشک استفاده کرد و همچنین به غذاهایی که نیاز به عملیات حرارتی دارند اضافه کرد.