استفاده از ظروف یکبار مصرف اصفهان برای ساخت انواع کاردستی!

بطری های آب و نوشابه ای که از فروشگاه خریده اید را دوباره پر نکنید و مواد غذایی خریداری شده خود را در معرض نور خورشید یا گرما قرار ندهید.

به اعدادی که روی ظروف یکبار مصرف اصفهان با علامت بازیافت نوشته شده است توجه کنید اعداد (1) و (3) به معنای هشدار در مورد تماس با آن بسته بندی با مواد غذایی شماست و معمولاً آن را روی بسته های مواد شوینده پیدا می کنید.

بسته های شماره (2) ، ( 4) و (5) را می توان در نیاز فوری به محصول خریداری کرد و تا زمانی که صاحب شماره نماد برگ سبز یا “PLA” باشد و آن اعداد معمولاً روی کارتن های آب میوه و شیر است و آنها را نمی توان دوباره استفاده کرد.

به جای بسته بندی پلاستیکی از کاغذ مومی ضد رطوبت استفاده کنید، از ظروف شیشه ای و سرامیکی برای مایکروویو استفاده کنید، به جای کیسه های مواد غذایی یک کیسه خرید بوم بخرید و به طور کلی از پلاستیک در کنار غذا خودداری کنید.

ظروف یکبار مصرف اصفهان
باقی مانده غذای آماده و منجمد (فریزر) در ماه رمضان ضروری است و ممکن است قفسه های یخچال گنجایش وعده های غذایی ذخیره شده را نداشته باشد، به خصوص که باقی مانده غذاها را نباید بیش از 3 روز نگهداری کرد.

صندوق بقا با اعتبار 30 سال.. چگونه کالاهای غذایی را برای مقابله با بحران ها و بلایای طبیعی ذخیره می کنید؟
رنج مردم جهان در دو سال گذشته در دوره‌های تعطیلی یا کمبود کالاهای غذایی، عده‌ای را بر آن داشت تا برای جلوگیری از غافلگیری بد، طرح بحرانی را در نظر بگیرند.

خطری مرگبار در آشپزخانه شما.. چه زمانی باید از شر ظروف نچسب خلاص شوید؟
رونق بسیار زیاد محصولات ظروف پخت و پز، فرآیند خرید را به یک کار پیچیده تبدیل کرده است، برای یافتن اینکه کدام یک اعضای خانواده شما را به خطر نمی اندازند، به تحقیقات بیشتری نیاز دارید، به خصوص با گسترش هشدارها در مورد ظروف با سطوح نچسب.