از ایزوگام بام گستر ارومیه برای دکوراسیون داخلی منزل استفاده کنید

ترکمنستان در حال گذار سیستماتیک و تدریجی به اقتصاد بازار است که با حل وظایف گسترش تولید محصولات جایگزین وارداتی، اشباع کردن بازار داخلی با کالاهای داخلی باکیفیت بالا که می تواند با موفقیت با همتایان خارجی رقابت کند، افزایش می یابد.

پتانسیل صادراتی اقتصاد ملی با افزایش سهم بخش خصوصی.

بر اساس پیامی که روز پنجشنبه در صفحه رسمی گمرک ترکمنستان منتشر شد، واحد تجاری گودراتلی مکان در ماه های ژانویه تا سپتامبر سال جاری 419 هزار و 900 متر مربع ایزوگام صادر کرد.

همانطور که اشاره شد محصولات این برند عمدتا به بازارهای افغانستان، ازبکستان و گرجستان ارسال می شود.

این شرکت ایزوگام بام گستر ارومیه را با ضخامت 2.5 تا 4 میلی متر در تنوع های مختلف یک لایه یا دو (در ترکیب فایبرگلاس و پلی استر) و همچنین با پوشش بیرونی پلی استر و فویل آلومینیوم تولید می کند.

شرکت اقتصادی قدرتلی مکان در سال 1390 تاسیس شد و علاوه بر تولید عایق های رطوبتی، در زمینه طراحی و ساخت ساختمان های مسکونی، مراکز فرهنگی و آموزشی، اماکن ورزشی و همچنین راه سازی فعالیت می کند.

در پایان سال 2019، سهم بخش خصوصی از کل حجم محصولات تولیدی ترکمنستان به 65.3 درصد رسید. در صنعت، این رقم از 56 درصد فراتر رفت، در بخش ساختمان و تجارت – به ترتیب – 77.4 درصد و 93.5 درصد.

ایزوگام

فروش عایق رطوبتی رول ایزوگام (نمد سقفی) غشای قیری. کیفیت مواد باعث بهبود و آرامش زندگی می شود…

من به قیمت خودم می فروشم – هر رول 135 نفر. ضخامت -3 میلی متر.

زیر پوشش در مناطق مرطوب مانند مخازن آب، حوض و استخرهای تزئینی، آشپزخانه، حمام، توالت و غیره برای عایق کاری سقف استفاده می شود.

میزمز قدم از سال 1994 به فعالیت های ساختمانی مشغول است. چند سال پیش، IP یک شرکت نوآورانه برای تولید مواد عایق رطوبتی نورد سقف، ماستیک و مخلوط های ساختمانی خشک راه اندازی کرد. ظرفیت برنامه ریزی شده کارخانه از 5 تن محصول در ماه است، در حالی که از سطح بالایی از اتوماسیون، ثبات کیفیت، طیف گسترده ای، توانایی پیکربندی سریع تجهیزات برای تولید انواع جدید محصولات اطمینان می یابد.

اکنون این شرکت به تولید کننده پیشرو عایق رطوبتی نورد در ترکمنستان تبدیل شده است. مصرف کنندگان این محصولات شرکت های ساختمانی داخلی و شرکت های خارجی فعال در بازار ساخت و ساز ترکمنستان هستند.